Zwroty i reklamacje

Zwroty

 

Nasze produkty są tworzone z pasją i zamiłowaniem do wnętrz, dlatego mamy nadzieję że idealnie wpasują się w Twoją prywatną przestrzeń. Jednak zdajemy sobie sprawę że może trafić szczegół który nie sprosta twoim oczekiwaniom, dlatego możesz odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od dnia otrzymania naszego dzieła. Przedmiot który niestety zamierzasz odesłać powinien być nieuszkodzony, odpowiednio zabezpieczony na czas transportu tak aby nie stało mu się nic złego w podróży powrotnej. Klient jest odpowiedzialny za zorganizowanie transportu oraz koszt przesyłki.

Jeżeli twój mebel został przez Ciebie spersonalizowany(inna cecha niż jest w ofercie) wtedy towar niestety nie podlega zwrotowi. 

O zamiarze zwrotu należy nas poinformować, wysyłając wiadomość na adres: qaro.meble@gmail.com. Niezbędne jest również załączenie wypełnionego formularza zwrotu towaru.

 

Reklamacje

 

Po otrzymaniu przesyłki sprawdź wszystkie produkty, gdy zauważysz jakieś wady lub braki skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni. Postaramy się zrobić wszystko co w naszej mocy aby rozwiązać zaistniały problem.

 

Formularz zwrotu towaru oraz reklamacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl